Hoi! Ik ben Thijs van der Schaaf. Ik ben strateeg bij WebNL. Ik help bedrijven en organisaties om hun positionering te optimaliseren. Dat doe ik door hetgeen ze willen vertellen op zo'n manier te verpakken dat mensen het ook willen horen. Dát is volgens mij de kern van marketing.
Wat leer je tijdens de workshop Storytelling?
Tijdens deze workshop leer je hoe je bedenkt waar jouw storytelling over kan gaan. Wat moet de boodschap zijn die je in je tekst verwerkt? Wat is de volgorde van je tekst? Waar begin je mee en waar sluit je mee af. Ik vertel je over de historie van storytelling, over de toepassingen en over de achterliggende, universele techniek van een goede storytelling. Ik inspireer, ik geef voorbeelden en ik help je om de eerste stappen te zetten op weg naar je eigen storytelling. Want ook al kan je niet in één dag leren schrijven, je kan in één dag wél de eerste stap zetten.
'De workshop zit goed in elkaar. Goede afwisseling van informatie geven/kennis delen, mooie voorbeelden en uitvoeren van opdrachten. Die afwisseling houdt de deelnemers scherp. En Thijs is topper, sympathieke vent, aandacht voor iedereen en brengt het enthousiast!'
Caroline Blokland - Gemeente Goeree-Overflakkee
Wat kan je na afloop van de workshop?
- je ontwikkelt eigen ideëen en een eigen visie op jouw storytelling
- je kan uitleggen wat jouw organisatie uniek maakt
- je kan het onderwerp van jouw storytelling bepalen
- je weet welke volgorde je moet hanteren bij het schrijven van jouw verhaal
- je leert hoe je emotie aan je merk kan koppelen
- je hebt een boel inspiratie opgedaan die je kan gebruiken bij het schrijven van jouw verhaal.
Vragen? Dan kun je terecht bij William. Bel hem via 0187 609 555 of stuur een mail naar william@webnl.nl.
Bij annulering van de inschrijving rekenen wij 50% van de totaalsom. Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om één van je collega's naar onze workshop te laten komen! Wanneer annulering van de inschrijving binnen een week voor dato van de workshop plaatsvindt, zijn wij genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.