De lente is weer begonnen en dat betekent dat de huizenjacht is geopend. Hét moment voor makelaar Synchro Wonen om een nieuwe website te lanceren. Van strategie tot uitvoering waren wij bij dit proces betrokken. En zelfs nu de website live staat, zijn ze nog lang niet van ons af…

Wat wij hebben gemaakt

  • Strategische sessie
  • Concept
  • Huisstijl
  • Content creatie
  • Website
  • Online en offline design
  • Onlinemarketingplan
Bekijk de website

Synchro Wonen

Altijd samen

Dit traject zijn we begonnen met een strategische sessie. We ontdekten dat Synchro Wonen zich onderscheidt door op persoonlijke wijze samen te werken met de klant. Zo ontstond de pay-off ‘Altijd samen’. Rondom dit thema is een complete storytelling ontwikkeld, passend bij de identiteit van deze makelaar uit Hoogvliet.

Verhuizen omdat...

De belofte ‘Altijd samen’ voelbaar maken, was tijdens het designproces ons voornaamste uitgangspunt. We hebben daarom specifieke filters op levensgebeurtenissen aan de website toegevoegd. De impact van een levensgebeurtenis, zoals een geboorte of een scheiding, vormt namelijk vaak de reden om te gaan verhuizen. Zo laat Synchro Wonen ook online zien dat ze persoonlijk betrokken zijn. 

 

 Synchro Wonen logo

Marktplaats voor woningen

De huizenmarkt is enorm in ontwikkeling en er vinden veel transacties plaats. Het vergroten van aanbod is daarom de grootste uitdaging voor makelaars. Daar hebben we op ingezet met het onderdeel ‘Wanted’, een soort marktplaats voor woningen. Over objecten die nog ontbreken in het aanbod wordt een oproep geplaatst op de website. Zo komen vraag en aanbod nog sneller bij elkaar.

 

Parels aan de kust

Hoewel Synchro Wonen zich focust op de woningen in de omgeving van Hoogvliet, bieden ze ook een fors aanbod aan exclusieve woningen in Zeeland aan. Deze pareltjes zijn met name te vinden op Schouwen-Duiveland.

Om de exclusieve look & feel van de woningen beter over te brengen, worden deze objecten extra goed uitgelicht met groot beeld. Overigens is de detailpagina van alle woningen voorzien van nuttige informatie. Zelfs de stand van de zon, gedurende de hele dag, is te bekijken.

 

 

Focus op content

De levensgebeurtenissen, de ‘wanted’-module en de exclusieve woningen maken de website van Synchro Wonen uniek. Alle content voor deze pagina’s is door ons geschreven. Dankzij een persoonlijke tone of voice zijn de diensten van Synchro Wonen heel toegankelijk voor de klant. Denk bijvoorbeeld aan het uitvoeren van een woningwaardecheck. 

Tijd voor stap 3

Hoewel dit project is afgerond, staan SynchroWonen en WebNL nu pas aan het begin van een mooie samenwerking. De uitwerking van de strategie was de eerste stap en het bouwen van de website de tweede. De volgende stap is om conversies en bekendheid te gaan stimuleren.

Om dit te bereiken, heeft Synchro Wonen een uniek abonnement bij ons afgenomen waarin alle diensten van de verschillende studio's bij WebNL zijn opgenomen. Denk bijvoorbeeld aan analoog ontwerp, internet marketing en structurele sessies om nieuwe acties te starten. De sleutel tot succes! 

 

 

 

Synchro Wonen WebNL Deurhanger

Synchro Wonen WebNL drukwerk

Meer weten over dit project?

Kristian weet alle ins en outs van deze weboplossing en vertelt je graag meer. Neem gerust contact met hem op!

0187 609555
kristian@webnl.nl

Kristian Huisman