Al jaren is Tieleman Keukens één van onze meest trouwe klanten. En ook de afgelopen tijd hebben we weer veel moois voor dit indrukwekkende keukencentrum gecreëerd. Van tv-commercials tot Pinterest-successen en van professioneel stationery tot een populair magazine.

 

Wat wij hebben gemaakt

  • Strategische sessie
  • Storytelling
  • Website
  • Onlinemarketingplan
  • Data-analyse
  • Usability test
Bekijk de website

Smaakvol stationery

Omdat het kopen van een keuken een feest moet zijn, is iedere stap van het aankoopproces voorzien van een eenduidige, aangename uitstraling. Van het eerste contactmoment middels een advertentie in de krant tot aan het bankgarantie foldertje. Ook het briefpapier, de enveloppen, de visitekaartjes en de offertemap in A3- en A4-formaat hebben wij voorzien van dezelfde aansprekende huisstijl.

Tieleman Keukens Bankgarantie folder

Magazine met optimale conversie

Dankzij de input van het team van Tieleman Keukens en de creativiteit van onze designers ontstond een waar pareltje. Mét een dikke conversie, want we moesten al snel extra magazines bestellen.

Een groot succes dus! Daarom zullen we aankomend jaar een vernieuwde versie van dit magazine gaan ontwerpen.

Welkom thuis

Om de beleving van ‘Een dagje Tieleman’ tastbaar te maken, ontwierpen we een allesomvattend magazine, genaamd Welkom Thuis.

Dit magazine is gevuld met rijke content: van ingenieuze keukenapparatuur tot inspirerende trends. Er zijn zelfs 14 pagina’s ‘Binnenkijken in Tieleman-keukens’ in het magazine te vinden.

Zo weet de mooiste keukenshowroom van Nederland wel 4.000 m² keukeninspiratie te verpakken in 100 pagina's. 

 

Landelijke tv commercials

Om Tieleman Keukens landelijk meer onder de aandacht te brengen, is er in samenwerking met BEELDKRACHT een aantal tv commercials ontwikkeld. Dit zijn de verschillende video's die we hebben ontwikkeld:

In onderstaande tv commercial krijgt de kijker in slechts 25 seconden een complete impressie van de keukenshowroom. De voice-over vertelt op rustige toon waar het keukencentrum te vinden is en hoe gemakkelijk je het kunt bereiken. Een aantrekkelijke indruk!

 


Statistieken waar je u tegen zegt

Op online gebied is Tieleman Keukens ongetwijfeld de voorloper in de keukenbranche. Aangezien we in de afgelopen jaren zo’n 200+ SEO-pagina’s hebben geschreven, zijn de webpagina’s in zoekmachines als Google op de meest aantrekkelijke zoekwoorden niet te missen. Daarnaast optimaliseren we regelmatig de SEA-campagnes om tot een ultieme combinatie te komen.  

Maar Tieleman Keukens is niet alleen de aanvoerder in Google. Ook op social media heeft het keukencentrum talloze fans verzameld. Met meer dan 23.000 volgers op Facebook en een maandelijks bereik van meer dan 100.000 Pinterest-views kun je zeker spreken van online succes. Ook op het groeiende inspiratieplatform Instagram durft Tieleman Keukens te experimenteren met nieuwe trends, zoals Instagram Stories.  

Een gouden samenwerking

WebNL en Tieleman Keukens hebben samen een rijke historie, maar ook een veelbelovende toekomst. Binnenkort gaan we namelijk de gehele website van Tieleman Keukens onder handen nemen! Een uitgebreid traject waar we enorm naar uitkijken. Ook het wagenpark zullen we gaan vernieuwen. En zo komen er nog talloze mooie projecten aan!

 

Tieleman Keukens SEoTieleman keukens social media

Meer weten over dit project?

0187 609555
koen@webnl.nl

Koen Maljaars