Leider van de huizenjacht

Toen de huizenmarkt floreerde, zag makelaar Synchro Wonen haar kans schoon om hun marktbenadering te herzien. Van strategie tot huisstijl en van website tot campagnes: onze professionals adviseren, creëren en realiseren een vernieuwend concept.

Klant

Synchro Wonen

Diensten

Voor de nieuwe website en campagnes van Synchro Wonen ontwikkelden we een onderscheidende strategie om (ook online) de woningmarkt mee te veroveren.

Bekijk de website

Ook een makelaardij verdient een nieuwe huisstijl! Het herkenbare blauw en het huisje als spraakballon voeren de boventoon.

Nieuwe pay-off: Altijd samen

Tijdens de strategische sessie ontdekten we dat Synchro Wonen focust op een vergaande persoonlijke benadering. We bedachten de pay-off ‘Altijd samen’ en rondom dit thema is een inspirerende storytelling ontwikkeld. Tijdens het designproces wisten we deze pay-off voelbaar te maken door persoonlijke levensgebeurtenissen (redenen om te verhuizen) aan de website toe te voegen. 

Marktplaats voor woningen

Voor Synchro Wonen is het vergroten van het aanbod de grootste uitdaging. Daar hebben we op ingezet met het onderdeel ‘Wanted’, een soort marktplaats voor woningen. Voor objecten die nog ontbreken in het aanbod wordt een oproep geplaatst op de website. Zo brengen we vraag en aanbod nog sneller bij elkaar! 

Uitgelicht: parels aan de kust

Naast de woningen in de omgeving van Hoogvliet, biedt Synchro Wonen ook exclusieve woningen in Zeeland aan. Om de exclusieve look & feel van de woningen over te brengen, lichten we deze objecten opvallend uit met groot beeld en extra informatie. Zelfs de stand van de zon gedurende de hele dag is te bekijken.