Als je lekker in je vel zit, presteer je beter. Dat weet iedereen. Dus als je maximaal resultaat wilt halen uit de samenwerking met je klanten, dan zal je moeten zorgen dat ze lekker in hun vel zitten. Zo eenvoudig werkt klantbeleving. Maar hoe kan je ervoor zorgen dat je klanten lekker in hun vel zitten? Hoe zorg je ervoor dat ze geen klant blijven, maar fan worden?

Wat leer je tijdens de workshop Klantbeleving?

'Zakendoen is een kwestie van gunnen' wordt er wel eens gezegd en dat is ten dele waar. Maar dat gunnen kan je niet afdwingen met flessen wijn, dure kerstpakketten en korting op een offerte. Bovendien is het dan geen gunnen. Dan is het 'kopen'. Als een opdrachtgever vindt dat jij een opdracht of samenwerking 'verdient', dan komt dat in 9 van de 10 gevallen voort uit het gevoel dat jij bij die opdrachtgever teweeg brengt. De beleving die die klant heeft bij jou als leverancier. En dan hebben we het niet over één keertje indruk maken tijdens een salestraject of vanuit je CRM-systeem een geautomatiseerde verjaardagswens. Dan hebben we het over echte beleving. Het creëren van die beleving, daar gaat deze workshop over.

Wat kan je na afloop van de workshop?

  • Je weet waar klantbeleving voor staat en hoe je het kan inzetten.
  • Je ontdekt welke vorm(en) van klantbeleving passen bij jouw organisatie.
  • Je raakt geïnspireerd tijdens een rondleiding door de creative studios; hét toonbeeld van klantbeleving.
  • Je wordt tijdens de sessie gevoed en geïnspireerd met verschillende voorbeelden en manieren van klantbeleving die je zelf in je organisatie kan toepassen.