Heb jij al wel eens overwogen om iets te doen met Bing Ads? Natuurlijk start je altijd met Google Ads. Want als zoekmachine heeft Google een marktaandeel van ruim 90%. Door daar te adverteren, bereik je het grootste deel van je doelgroep. Maar, steeds meer mensen gebruiken ook andere zoekmachines. Ontdek daarom of Bing Ads relevant zijn voor jouw business.

Bing Ads in je marketingplan

De belangrijkste vraag is: wat wil jij bereiken als organisatie? Op basis daarvan stellen we de juiste marketingstrategie op die daarbij past. In een marketingplan bepalen we welke kanalen en welke budgetverdeling we adviseren, zodat jij je doelen behaalt. Bing Ads kan zeker een interessante optie zijn om aan de kanaalkeuze toe te voegen. In samenwerking adviseren we ook welke budgetverdeling voor jouw organisatie verstandig is. 

Onderscheid je met Bing Ads

Microsoft Bing is een zoekmachine die vergelijkbaar is met Google. Sommige mensen vinden Bing prettiger werken of kiezen om andere redenen voor deze browser. Veel organisaties denken enkel aan Google, en daarom kan het onderscheidend zijn als jij ervoor kiest om ook te adverteren in Bing. In sommige branches is het zeker interessant om hiervoor te kiezen en je kansen te spreiden. Er zijn diverse manieren waarop je kan adverteren, bijvoorbeeld met tekstadvertenties.

Bing Ads

Waarom Bing Ads?

Het interessante aan adverteren in een zoekmachine, is dat je doelgroep daar al daadwerkelijk een zoekintentie heeft en op zoek is naar bepaalde producten, diensten of informatie. Je doelgroep is als het ware al wat verder in de funnel en je hebt daardoor meer kans op een conversie. Klinkt interessant, nietwaar?

Gecertificeerd voor Bing Ads

WebNL creative studios is gecertificeerd door Microsoft om Bing Ads in te richten en te onderhouden. Maak je al gebruik van Google Ads, dan kunnen we je campagnes heel eenvoudig overzetten. Benieuwd wat het voor jou kan betekenen? 

Neem contact op