Waar Kadasterdata ooit startte als een simpele sms-dienst, groeide dit uit tot dé online marktleider op het gebied van vastgoeddata. Vanaf het begin is ons technische team daarbij betrokken. Sterker nog, we spelen een sleutelrol in de technische keuzes die de organisatie maakt.

Het applicatielandschap van Kadasterdadta wordt steeds complexer en de ontwikkelingen op het vlak van security vereisten technische begeleiding. Daarom verzorgen wij vanuit detachering technische consultancy op CTO-niveau. Wat dat inhoudt? Van alles! Van het borgen van de kennis rondom applicatiebeheer tot aan het opzetten van een beveiligde verbinding voor datastromen tussen financiële leveranciers en partijen die data kunnen verrijken. Ook schreven we een uitvoerige technische visie over hoe het applicatielandschap het best ingericht kan worden.  

 

Klant

Kadasterdata

Diensten

De website van Kadasterdata zit vol slimme koppelingen met wel 15 dataleveranciers. Op basis van deze kadastrale data genereert de site automatisch gepersonaliseerde producten. Vanuit technische consultancy geven wij advies over alle vraagstukken die development raken. En we bouwen ook nog eens de oplossing.

Bezoek kadasterdata.nl

WebNL is een prettige partij om mee samen te werken. Zonder WebNL waren we nooit zo ver gekomen als we nu zijn.
Perry Schoots, Directeur Kadasterdata

Producten en tools opbouwen uit data

De WOZ-waarde van een woning weten? De grenzen van je perceel zoeken? Of de hoogte van een hypotheek ontdekken? Op de website van Kadasterdata vind je het allemaal. Om dit te bereiken, legden onze developers automatische koppelingen met diverse dataleveranciers en rijke databronnen. Denk aan het Kadaster, NBWO en CycloMedia.

De combinatie van deze data vormt unieke tools en waardevolle producten die klanten kunnen downloaden op basis van hun postcode en huisnummer. Ook bouwden we een dashboard waar bezoekers extra woninginformatie verkrijgen.

Bezoek de website 


Conversiegerichte restyle van de website

Na stapsgewijze A/B testing is een restyle van de website doorgevoerd. Door een eenvoudige menu-indeling en een minder productgerichte homepage ligt de aandacht nu echt op de vraag van de klant. We nemen de bezoekers bij de hand en koppelen gaandeweg producten op maat aan hun vraag.

Ook realiseerde ons technisch team een zakelijk inlogportaal met toegang tot vele waardevolle insights en een slimme rekentool voor WOZ-waarde. Met 'Team as a Service' als basis voor onze samenwerking blijven we altijd doorontwikkelen op technisch vlak. Zoals echte marktleiders dat doen.