Je webshop vleugels geven met een digitale transitie?
Wat als je scale-up razendsnel groeit, je elke dag honderden bestellingen verwerkt en de digitale omgeving bedrijfskritisch is? Dan wil je een technische oplossing die naadloos aansluit, superslim werkt en continu meegroeit. Precies dát zocht Mr. Fillet. Daarom koos deze kipspecialist voor een samenwerking met WebNL creative studios.
Mr. Fillet levert dagelijks verse kipproducten aan consumenten en zakelijke klanten. Met zo'n indrukwekkend aantal bestellingen per dag is snelheid cruciaal: tot 10 uur ’s ochtends besteld, betekent dezelfde dag nog in huis. Uniek! Deze belofte vereist absolute perfectie in de digitale en logistieke processen. Met BASE als technisch fundament bouwden we niet alleen de shop, maar automatiseerden we ook het hele proces erachter. Exact de technische complexiteit waar wij van houden!
Klant
Mr. Fillet
Diensten
Een volledig op maat gemaakte digitale oplossing, gebouwd op ons eigen BASE-platform. Met intuïtief UX-design, slimme koppelingen en een geautomatiseerd orderproces. Alles gericht op efficiënte afhandeling en optimale gebruiksvriendelijkheid. Oftewel: bedrijfskritische tech.
Razendsnel opschalen met BASE
Mr. Fillet werkte voorheen met een Magento-webshop, maar liep vast in de complexiteit van hun processen. De digitale workflow en het beheer boden onvoldoende ruimte voor groei. Tijd voor BASE: ons modulaire ecosysteem waarin content, data én processen samenkomen.
BASE is niet alleen een content- en webshoptool, maar omvat het gehele Mr. Fillet e-commerce landschap. Alle product- en prijsinformatie, recepten en extra diensten worden hier beheerd en automatisch beschikbaar gesteld in de winkelomgeving. Alles is schaalbaar ingericht en loopt soepel via slimme API-koppelingen. Van orderbeheer tot realtime voorraad en van Mollie tot Trustpilot. Deze end-to-end automatisering zorgt ervoor dat handmatig werk verdwijnt, fouten afnemen en de organisatie razendsnel kan opschalen.
Techniek voor dagelijkse topprestaties
In de nieuwe shop is de UX-flow geoptimaliseerd. Klanten kiezen uit producten of stellen zelf pakketten samen via een handige 'mix & match'-functionaliteit. Duidelijke prijzen, real-time voorraadcontrole en automatisch gegenereerde bestelopties maken het bestellen eenvoudig en snel.
Zodra een bestelling binnenkomt, maakt BASE automatisch de pakbon-PDF's aan en stuurt deze via een print-API naar de juiste printer. Elke ochtend print Mr. Fillet zo moeiteloos honderden pakbonnen. BASE genereert ook automatisch pick-, verwerkings- en afrekenlijsten. Via slimme integraties stuurt BASE direct verzend-, betaal- en reviewberichten uit via Trunkrs, Mollie en Reloadify, zonder handmatige tussenkomst. Ook koppelt BASE naadloos met systemen voor bijvoorbeeld VIES-controle van btw-nummers, adres- en postcode-API's en toekomstige third-party diensten.
Bedrijfskritisch en toekomstgericht
Vanuit BASE beheert Mr. Fillet eenvoudig prijzen, aanbiedingen, loyaliteitskortingen en contentupdates. Ook zit er betere tooling voor klantenservice in, waardoor vragen sneller worden opgelost. En de data-export mogelijkheid stelt ze in staat om in eigen dashboardingsoftware inzichten te verkrijgen. Essentieel als je strategisch wilt sturen op groei en klanttevredenheid!
De oplossing is bedrijfskritisch, dus monitoren, optimaliseren en ontwikkelen we continu. Zo blijft de dagelijkse bedrijfsvoering onverstoord doorgaan! Door deze digitale transitie naar BASE maakt Mr. Fillet haar unieke belofte naar klanten waar. Iedere dag opnieuw. En ook met marketing gaan we ze daarbij helpen. Now we're tokkin!