Kan beleving de basis vormen voor een sterk merk?
Het kopen van een keuken moet een feest zijn. Die slogan maakt Tieleman Keukens al jaren met overtuiging waar! Van het allereerste contactmoment via social media tot aan een betrokken nazorgmail met onderhoudstips. Tijdens iedere stap van de klantreis staat WebNL aan hun zijde. Met een strategische langetermijnvisie werken we in het gehele speelveld samen, van strategie tot uitvoer.
En juist dat zorgt voor ervoor dat we zo succesvol zijn. Steeds opnieuw resulteert die waardevolle samenwerking in prachtige en innovatieve oplossingen op het web, in designuitingen en in marketingmiddelen. Denk bijvoorbeeld aan 'Welkom Thuis'. Een eyecatcher van een magazine met 100 pagina's aan visueel genot. Maar ook aan onze nieuwste trots: de indrukwekkende website tielemankeukens.nl die één en al beleving ademt. Een feest in alle opzichten!
Klant
Tieleman Keukens
Diensten
Van tv-commercials tot Pinterest-successen en van professioneel stationery tot een populair magazine: Tieleman Keukens is al jaren één van onze meest trouwe klanten. Die sterke band vormt de basis van de meest vooroplopende website in de keukenbranche.
Pinterest-waardige Stijlboek feature
Om de nieuwe website van Tieleman Keukens tot in de puntjes user friendly te maken, voerden we een uitgebreid UX-traject uit. Daarbij keken we naar huidige data, naar de markt en deden we usability research bij de doelgroep. Het resultaat? Een datagedreven basis voor conversiegericht design.
Het webdesign dat daaruit voortkwam, is enorm prettig in gebruik. Als bezoeker voert de beleving je feilloos door de gehele website heen. Onderweg kun je zelfs een inspirerend Stijlboek samenstellen met alle foto's die in de site te vinden zijn, gecombineerd met eigen foto's. Ook kun je je droomkeuken ontwerpen, een afspraak maken (én alvast voorzien van plattegronden en wensen) of je aansluiten bij de ruim 10.000 mailabonnees. Genoeg te beleven!
Koploper in Google, hit op social
Online is Tieleman Keukens ongetwijfeld de voorloper in de keukenbranche. Aangezien we in de afgelopen jaren zo’n 500+ SEO-pagina’s hebben geschreven, zijn deze webpagina’s in zoekmachines als Google niet te missen.
Maar Tieleman Keukens is niet alleen de aanvoerder in Google. Ook op social media heeft het keukencentrum talloze fans verzameld. Met meer dan 23.000 volgers op Facebook en een maandelijks bereik van ruim 1 miljoen Pinterest-views kun je zeker spreken van online succes. Ook op YouTube en Instagram durft Tieleman Keukens te experimenteren met nieuwe trends. En alle inzichten die we daar opdoen, nemen we weer mee in de optimalisatie van de website.
Schitteren op tv
Om Tieleman Keukens landelijk meer onder de aandacht te brengen, is er in samenwerking met BEELDKRACHT een aantal tv-commercials ontwikkeld. Neem gerust eens een kijkje bij de verschillende video's:
- Commercial voor de high end markt
- Commercial voor iedere prijsklasse
- Verschillende tag-ons, zoals voor de Paasshow
- Video ter promotie van het magazine Welkom Thuis
- Video over het service- en montageteam