Van sterke beleving naar volle agenda?

In een branche waar de markt onder druk staat, blijft Tieleman Keukens presteren. En dat is geen toeval. Samen met WebNL bouwt het keukencentrum al jaren aan een merk dat niet alleen inspireert, maar ook rendeert. Met als belangrijkste doel: een volle agenda vol showroomafspraken. Elke maand opnieuw.
Met een langetermijnvisie als basis kijken we verder dan alleen zichtbaarheid of mooi design. We richten ons op performance: afspraken én aanvragen. Een bezoek aan de showroom begint namelijk vaak bij de aanvraag van een magazine of eigen Stijlboek. En dat zien we terug in de cijfers. Maandelijks vragen enkele honderden mensen een magazine aan en een groot deel daarvan komt uiteindelijk ook fysiek langs. Beter voorbereid dan ooit! Zo kunnen de verkoopteams meer kwalitatieve gesprekken voeren.
Klant
Tieleman Keukens
Diensten
Van tv-commercials tot Pinterest-successen en van professioneel stationery tot een populair magazine: Tieleman Keukens is al jaren één van onze meest trouwe klanten. Die sterke band vormt de basis van de meest vooroplopende website in de keukenbranche.






Pinterest-waardige Stijlboek feature
De website is een cruciale schakel. Om die optimaal user friendly te maken, keken we in een uitgebreid UX-traject naar huidige data, naar de markt en deden we usability research bij de doelgroep. Het resultaat? Een datagedreven basis voor conversiegericht design.
Als bezoeker voert de beleving je feilloos door de gehele website heen. Onderweg kun je zelfs een inspirerend Stijlboek samenstellen met alle foto's die in de site te vinden zijn, gecombineerd met eigen foto's. Ook kun je je droomkeuken ontwerpen, een afspraak maken (én alvast voorzien van plattegronden en wensen) of je aansluiten bij de ruim 10.000 mailabonnees. Genoeg te beleven! Met A/B-testing en conversie-experimenten blijven we de site optimaliseren.
Koploper in Google, hit op social
Online is Tieleman Keukens ongetwijfeld de koploper in de keukenbranche. Veel van onze SEO-geoptimaliseerde webpagina's staan steevast op pagina 1 van Google. Jaarlijks levert dit ruim 100.000 organische bezoekers op, verdeeld over zo'n 1.500 pagina's. Niet te missen dus!
Maar Tieleman Keukens is niet alleen de aanvoerder in Google. Ook op social media heeft het keukencentrum talloze fans verzameld. Met meer dan 23.000 volgers op Facebook en een maandelijks bereik van ruim 1 miljoen Pinterest-views kun je zeker spreken van online succes. Ook op Instagram en TikTok durft Tieleman Keukens te experimenteren met nieuwe trends. En alle inzichten die we daar opdoen, nemen we weer mee in de optimalisatie van de website.



Schitteren op tv
Om Tieleman Keukens landelijk meer onder de aandacht te brengen, is er in samenwerking met BEELDKRACHT een aantal tv-commercials ontwikkeld. Neem gerust eens een kijkje bij de verschillende video's:
- Commercial voor de high end markt
- Commercial voor iedere prijsklasse
- Verschillende tag-ons, zoals voor de Paasshow
- Video ter promotie van het magazine Welkom Thuis
- Video over het service- en montageteam
De kracht zit in de combinatie: een sterk merk, slimme technologie, en content die raakt én converteert. Van commercials tot nieuwsbriefcampagnes (met een open rate van minstens 45%!) en van design tot data. Bij Tieleman Keukens bouwen we aan méér dan beleving. We bouwen aan resultaat.