Het kopen van een keuken moet een feest zijn

Advertenties in de krant, het bankgarantie foldertje en alle stationary… In de gehele klantreis van Tieleman Keukens komt de aansprekende huisstijl eenduidig terug. Een echte eyecatcher is het magazine ‘Welkom Thuis’ met 100 pagina’s aan rijke content over ingenieuze keukenapparatuur, inspirerende trends én binnenkijken in geplaatste keukens. Niet voor niets bleek het magazine online een ware conversieknaller!

Klant

Tieleman Keukens

Diensten

Van tv-commercials tot Pinterest-successen en van professioneel stationery tot een populair magazine: Tieleman Keukens is al jaren één van onze meest trouwe klanten.

Bekijk de website

Het sfeervolle magazine 'Welkom Thuis' blijkt voor Tieleman Keukens een waar conversiekanon. 

Het kopen van een keuken moet een feest zijn!
Storytelling Tieleman Keukens

Statistieken waar je u tegen zegt

Online is Tieleman Keukens ongetwijfeld de voorloper in de keukenbranche. Aangezien we in de afgelopen jaren zo’n 400+ SEO-pagina’s hebben geschreven, zijn deze webpagina’s in zoekmachines als Google niet te missen. Daarnaast optimaliseren we regelmatig de SEA-campagnes om tot een ultieme combinatie te komen.

150.000+ Pinterest-views

Maar Tieleman Keukens is niet alleen de aanvoerder in Google. Ook op social media heeft het keukencentrum talloze fans verzameld. Met meer dan 23.000 volgers op Facebook en een maandelijks bereik van meer dan 150.000 Pinterest-views kun je zeker spreken van online succes. Ook op YouTube en Instagram durft Tieleman Keukens te experimenteren met nieuwe trends.

Landelijke tv-commercials

Om Tieleman Keukens landelijk meer onder de aandacht te brengen, is er in samenwerking met BEELDKRACHT een aantal tv commercials ontwikkeld. Neem gerust eens een kijkje bij de verschillende video's: