De middelen die je inzet in je marketing en communicatie zijn dé dragers van jouw merk. En daarom is het belangrijk dat er achter ieder visitekaartje, iedere bedrijfsauto en ieder relatiegeschenk een gedachte zit. Vaak is deze gedachte in het traject van positionering en branding al bedacht. Maar hoe vertaal je dat naar beeld? Team Creatief ontwerpt het voor je.

Welke middelen ontwerpen we zoal?

Wanneer we de positionering en branding, het logo en de huisstijl van een organisatie opleveren, ontwerpen we direct al een aantal middelen. Vaak gaat het dan om stationery, zoals visitekaartjes, briefpapier en offertemappen. Wanneer we middelen als deze ontwerpen, is ons hoofddoel dat de branding duidelijk herkenbaar overkomt en dat het middel helder communiceert. En geloof ons: ook daar kun je heel creatief in zijn! Voor een consistente merkbeleving ontwerpen wij ook de signing voor je bedrijfspand en de uitstraling van je wagenpark, werkkleding, beursstand, productverpakkingen, ... Eigenlijk gewoon van alles dat je nodig hebt.

“Design is the silent ambassador of your brand.” - Paul Rand

Wil je dat we meedenken over een relatiegeschenk? In het creatieve brein van onze designers komt de meest originele merchandise voorbij. Van een eigen Jengaspel tot aan branded klompen en van een Gin-collectie tot aan een kledinglijn. In een marketingplan denken we ook na over welke middelen je marketing en communicatie richting (potentiële) klanten en medewerkers tot een succes brengen. Denk aan een magazine, brochure, boek of interactieve kaart. Vaak komen daar ook advertenties bij kijken, zowel voor online als offline kanalen.

DTP-ontwerp voor printmedia

Wanneer het idee bedacht is en het ontwerp gemaakt is, is het tijd om de uiting te laten drukken of printen. Daar komt DTP-werk bij kijken, wat staat voor ‘desktop publishing’. In die fase controleren we de kwaliteit van de beelden en zorgen ervoor dat alle details en technische instellingen kloppend zijn. Onze DTP’ers kunnen het ontworpen template daarna vaker inzetten, bijvoorbeeld voor de volgende editie van je relatiemagazine. Wat zul je trots zijn als-ie op de mat valt!

Zie je jouw merkidentiteit in je uitingen terug?

Met welke creatieve middelen verrassen we jou?

Is je huisstijl tot in de puntjes doorgevoerd?