Horen jouw
klanten wel
wat je zegt?

Bij WebNL creative studios vinden we antwoorden. Hoe? Door te vragen! Door samen met jou je uitdagingen en je doelstellingen te ontrafelen. We halen de onderste steen boven en gaan onderbouwd aan het werk met jouw positionering, online oplossingen en campagnes. Zo bereiken we samen maximaal resultaat. Zo maken we alles mooier en beter.

Over WebNL 

Het laatste nieuws

23 sep 2022

Wat is hét ontspanmoment in jouw werkweek?

Wat is hét ontspanmoment in jouw werkweek?

Voor ons is dat de maandelijkse stoelmassage van RelaxLin. Toevallig viel dat deze keer in de Nationale Vitaliteitsweek! Omdat we het belangrijk vinden om aandacht te besteden aan de gezondheid en vitaliteit van onze medewerkers, bezoekt masseuse Linda Klink-Oostlander onze creative studios al bijna een jaar voor stoelmassages op locatie. Zo stimuleren we motivatie en productiviteit. Want wanneer je ontspant en goed in je vel zit, presteer je beter!

22 sep 2022

Hoe zet je beroepsgericht onderwijs op de (regionale) kaart?

Hoe zet je beroepsgericht onderwijs op de (regionale) kaart?

De Beroepscampus in Middelharnis is officieel geopend! Een plek vol energie, nieuwe kansen en ondernemersgeest. Hoe straal je dat uit? En wat spreekt de volgende generatie ‘vakmensen in opleiding’ aan? De visuele identiteit van de Beroepscampus is van onze hand. Op basis van design principles dachten we goed na over het kleurgebruik, de typografie en het logodesign. Zo ontwierpen we de huisstijl, het logo en diverse middelen. Presentaties, advertorials, stationery… En natuurlijk ook een maximaal gebruiksvriendelijke website! Alles om het beroepsgerichte onderwijs in de regio op de kaart te zetten.

14 sep 2022

Wat is 'het eilandgevoel' voor jou?

Wat is 'het eilandgevoel' voor jou?

“Zo, het voelt gewoon alsof ik even op vakantie ben!” Wanneer klanten de creative studios in Stellendam binnenstappen, net nadat ze de Haringvlietdam zijn overgestoken, horen we die opmerking vaak. Maar wanneer je dit dagelijks doet, zal dat gevoel vast slijten… Of toch niet? Niet bij onze collega Jamie. Onlangs werd hij geïnterviewd door Eilandmarketing over zijn eilandgevoel. En inmiddels is het interview gepubliceerd op WerkenGO.nl! Een leuk verhaal waarin hij vertelt over zijn connectie met ‘het eiland’ dankzij zijn werk bij WebNL, maar ook dankzij zijn roots. Nieuwsgierig geworden?

12 sep 2022

Wordt dit onze meest spraakmakende campagne voor Visser & Visser ooit?

In samenwerking met Visser & Visser houden we ons bezig met alle facetten van arbeidsmarktcommunicatie. Zo maakten we een narrative-video en bedachten we drie sterke medewerkersbeloftes. Allemaal inhoud. Nu is het tijd om op te vallen! En dat doen we met… jawel: een jaar lang gratis pizza! Voor iedereen die trek heeft in een nieuwe baan. In de campagne vragen we via social media, FD, RD, DPG en branchewebsites aan potentiële medewerkers wat de ingrediënten van hun droombaan zijn. We maakten verschillende video’s voor studenten en voor professionals. Daarin zorgt de ludieke actie voor attentiewaarde, maar vertellen we ook wat werken bij Visser & Visser zo aantrekkelijk maakt. Houd hun social media in de gaten om alle campagnevideo’s te spotten!

8 sep 2022

Welk logo heeft jouw voorkeur voor de toekomstige gemeente Voorne aan Zee?

Op 1 januari fuseren de gemeenten Brielle, Hellevoetsluis en Westvoorne tot één nieuwe gemeente. En wij wonnen de aanbesteding om een huisstijl voor hen te ontwerpen! In nauwe samenwerking met de gemeente zijn we de afgelopen maanden tot twee uitgewerkte huisstijlen gekomen. Mét twee sprekende logo’s natuurlijk. Nu is het tijd om ze voor te leggen aan de belangrijkste doelgroep… De inwoners! Met een campagne roepen we inwoners op om hun voorkeur uit te spreken. Daarvoor creëerden we deze explainer video. Ook zijn er posters te zien op straat, advertenties in kranten en banners op social media. Ben jij een inwoner en heb je een voorkeur? Breng je stem uit op de website van de gemeente.