Denk je wel eens
dat je marketing
veel beter kan?

Bij WebNL creative studios vinden we antwoorden. Hoe? Door te vragen! Door samen met jou je uitdagingen en je doelstellingen te ontrafelen. We halen de onderste steen boven en gaan onderbouwd aan het werk met jouw positionering, online oplossingen en campagnes. Zo bereiken we samen maximaal resultaat. Zo maken we alles mooier en beter.

Over WebNL 

Het laatste nieuws

25 mei 2022

Hoe kun je een beladen songtekst treffend overbrengen in een videoclip?

Die vraag legden zanger Gerald Troost en Stichting Vrienden van de Hoop bij WebNL en ons label BEELDKRACHT neer. Gerald liet zich voor het lied ‘Goede strijd’ inspireren door zijn werk met (ex)verslaafde medemensen. Hij wist dit proces van vallen en opstaan op een bemoedigende manier prachtig te verwoorden in de songtekst. Aan ons de taak om dit ook zo te verbeelden! Na een brainstorm kwamen we uit op dit creatieve concept. Een bed als canvas, een expressieve actrice in de hoofdrol, kleurrijk textiel als decor. We schreven iedere beweging uit op basis van de songtekst. Twee opnamedagen en zo’n 1.200 foto’s verder komt dit alles samen in deze indrukwekkende stop-motion video, opgeleverd in 8K. Zeker het kijken waard!

24 mei 2022

Een hoofdrol voor WebNL in Flikken Rotterdam?

Een hoofdrol voor WebNL in Flikken Rotterdam?

Dat gaan we zien zodra de aflevering wordt uitgezonden... Als locatie zijn we in ieder geval in beeld! Afgelopen week vonden de opnames van deze bekende politieserie namelijk plaats in onze creative studios aan de Rotterdamse Maashaven. Geen betere plek, setting en uitzicht voor wat spanning en sensatie! Nu zit een gemiddelde werkdag bij ons daar natuurlijk ook vol mee. Benieuwd of de crew van Flikken Rotterdam daaraan kon tippen? We laten het weten zodra de aflevering op tv verschijnt!

20 mei 2022

Hoe neem je een gevulde theaterzaal mee 'terug naar toen'?

Hoe neem je een gevulde theaterzaal mee 'terug naar toen'?

Gisteravond was het zover… De grote première van de documentaire ‘Terug naar toen’ in het Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof in Tiel! Geproduceerd door ons label BEELDKRACHT. Deze 40 minuten durende docu gaat over het hoogwater in 1995. Door een grootschalige inzet van het leger en de mensen van GMB, onze opdrachtgever, werd toen een watersnoodramp voorkomen. Maar hoe bezorg je een gevulde theaterzaal in slechts 40 minuten écht het gevoel alsof je even ‘terug naar toen’ gaat? Die uitdaging zijn we aangegaan en aan de reacties te merken, is dit zeker gelukt. Diepe buiging de bedenkers en de makers!

18 mei 2022

Nieuwe collega's, weet jij ze te vinden?

Nieuwe collega's, weet jij ze te vinden?

Overvolle vliegvelden, dichte tunnels en lange wachtrijen. Personeelstekort is een probleem waarmee we steeds vaker te maken krijgen. Speelt het ook in jouw organisatie? Met marketing kunnen we het natuurlijk niet oplossen, maar we kunnen er wél voor zorgen dat jij er als werkgever tussenuit springt. Om meer sollicitanten aan te trekken, is een sterk werkgeversmerk - ook met oog op de toekomst - cruciaal. Lees meer over arbeidsmarktcommunicatie en stel jezelf eens de kritische vragen die je onderaan de pagina tegenkomt. Zullen we met je meedenken? Laat het ons weten!

16 mei 2022

Hoe vertaal je je identiteit naar een positionering die werkt?

Hoe vertaal je je identiteit naar een positionering die werkt?

Voor FlexxGroup bedachten we een visuele identiteit die volledig draait om het thema 'beweging'. Dat zie, proef en voel je in alle uitingen terug. We ontwikkelden een logo, huisstijl, creatief concept, talloze middelen en natuurlijk een nieuwe website. Als kers op de taart creëerden we een marketingplan om de doelgroep mee te bereiken en te overtuigen. Ontdek de nieuwe stijl en website in de case!