Past jouw merkverhaal
wel bij wat je
klanten willen horen?

Bij WebNL creative studios vinden we antwoorden. Hoe? Door te vragen! Door samen met jou je uitdagingen en je doelstellingen te ontrafelen. We halen de onderste steen boven en gaan onderbouwd aan het werk met jouw positionering, online oplossingen en campagnes. Zo bereiken we samen maximaal resultaat. Zo maken we alles mooier en beter.

Over WebNL 

Het laatste nieuws

29 sep 2022

Hoe bedenk je een marketingcampagne die leeftijdsgenoten overtuigt om minder voedsel te verspillen?

Hoe bedenk je een marketingcampagne die leeftijdsgenoten overtuigt om minder voedsel te verspillen?

Als je ‘vroeger’ met een dubbeldekker werd opgehaald op school, dan wist je al genoeg… Dit móet wel een leuk uitje worden! En dat werd het. Maar liefst vijftig havisten van CSG Prins Maurits bezochten gisteren onze creative studios, als aftrap van een uitdagende opdracht. Gastspreker Marcella van der Pluijm van Rabobank verwelkomde de groep en gaf samen met Anne-Lin Peters uitleg over het onderwerp voedselverspilling en de rol van de Rabobank. Daarna was het de beurt aan online marketeer Jamie Scharloo. Samen met Thomas van der Wal, stagiair in Team Marketing, gaf hij een workshop over marketingcampagnes. Hoe bedenk je een marketingcampagne die leeftijdsgenoten overtuigt om minder voedsel te verspillen? Dankzij de voorbeelden en tips konden de leerlingen direct aan de slag. Als afsluiter kreeg de groep een tour door ons creatieve pand!

27 sep 2022

Hoe val je als maatschappelijke organisatie op bij jongeren?

Chatmetchris.nl is een platform waar jongeren terecht kunnen voor een luisterend oor. De chatgesprekken variëren van luchtige onderwerpen als verliefdheid tot aan heftige onderwerpen als zelfdoding. Een belangrijk platform als deze verdient aandacht. Daarom vroeg Stichting Chris en Voorkom ons om een campagne te bedenken voor meer bekendheid onder de jonge doelgroep. Met een campagneplan en een nieuw creatief concept lanceerden we een opgefriste campagnestijl. De campagne is inmiddels te zien op Snapchat, Instagram en YouTube. Zo laten we zo veel mogelijk jongeren weten dat zij op een laagdrempelige, veilige en vertrouwde manier hun hart kunnen luchten.

23 sep 2022

Wat is hét ontspanmoment in jouw werkweek?

Wat is hét ontspanmoment in jouw werkweek?

Voor ons is dat de maandelijkse stoelmassage van RelaxLin. Toevallig viel dat deze keer in de Nationale Vitaliteitsweek! Omdat we het belangrijk vinden om aandacht te besteden aan de gezondheid en vitaliteit van onze medewerkers, bezoekt masseuse Linda Klink-Oostlander onze creative studios al bijna een jaar voor stoelmassages op locatie. Zo stimuleren we motivatie en productiviteit. Want wanneer je ontspant en goed in je vel zit, presteer je beter!

22 sep 2022

Hoe zet je beroepsgericht onderwijs op de (regionale) kaart?

Hoe zet je beroepsgericht onderwijs op de (regionale) kaart?

De Beroepscampus in Middelharnis is officieel geopend! Een plek vol energie, nieuwe kansen en ondernemersgeest. Hoe straal je dat uit? En wat spreekt de volgende generatie ‘vakmensen in opleiding’ aan? De visuele identiteit van de Beroepscampus is van onze hand. Op basis van design principles dachten we goed na over het kleurgebruik, de typografie en het logodesign. Zo ontwierpen we de huisstijl, het logo en diverse middelen. Presentaties, advertorials, stationery… En natuurlijk ook een maximaal gebruiksvriendelijke website! Alles om het beroepsgerichte onderwijs in de regio op de kaart te zetten.

14 sep 2022

Wat is 'het eilandgevoel' voor jou?

Wat is 'het eilandgevoel' voor jou?

“Zo, het voelt gewoon alsof ik even op vakantie ben!” Wanneer klanten de creative studios in Stellendam binnenstappen, net nadat ze de Haringvlietdam zijn overgestoken, horen we die opmerking vaak. Maar wanneer je dit dagelijks doet, zal dat gevoel vast slijten… Of toch niet? Niet bij onze collega Jamie. Onlangs werd hij geïnterviewd door Eilandmarketing over zijn eilandgevoel. En inmiddels is het interview gepubliceerd op WerkenGO.nl! Een leuk verhaal waarin hij vertelt over zijn connectie met ‘het eiland’ dankzij zijn werk bij WebNL, maar ook dankzij zijn roots. Nieuwsgierig geworden?