Spreekt jouw
uitstraling je doelgroep
wel aan?

Bij WebNL creative studios vinden we antwoorden. Hoe? Door te vragen! Door samen met jou je uitdagingen en je doelstellingen te ontrafelen. We halen de onderste steen boven en gaan onderbouwd aan het werk met jouw positionering, online oplossingen en campagnes. Zo bereiken we samen maximaal resultaat. Zo maken we alles mooier en beter.

Over WebNL 

Het laatste nieuws

17 aug 2022

Hoe stimuleer je vitaliteit in je organisatie?

Hoe stimuleer je vitaliteit in je organisatie?

Beweging verdient aandacht, vinden we bij WebNL. En daarom introduceren we voor al onze collega’s het WebNL-fietspak! Ideaal voor in je vrije tijd of tijdens je dagelijkse woon-werkritje. En dat het mooie branding is voor WebNL, is natuurlijk een leuke bike-komstigheid! Heb jij onze nieuwe fietspakken al voorbij zien flitsen?

16 aug 2022

Midjourney: hoe zet je AI in (web)design in?

Midjourney: hoe zet je AI in (web)design in?

Is Midjourney de toekomst van beeldbewerking? Dat zou een bold statement zijn, maar je kunt het je zeker afvragen. Midjourney is een Artificial Intelligence (AI)-gestuurde tool die op basis van korte beschrijvingen afbeeldingen genereert. Welk beeld je ook wilt ophalen, alles is mogelijk! Maar hoe werkt het precies? En wat zijn de kansen van zulke AI-tools voor (web)design?

8 aug 2022

Duisternis en licht in één bedrijfsfilm tonen?

Een indrukwekkend verhaal dat grauw begint, maar hoopvol en licht eindigt. Daar hoort een voice-over met bezieling bij. Herken je hem? Onze eigen Kristian sprak de voice-over in op basis van het script dat we schreven voor Stichting De Haven. Aan alles kun je horen hoe belangrijk we het werk van deze stichting vinden. Met BEELDKRACHT filmden we eerst in de Haagse prostitutiestraten en vervolgens in het vernieuwde kantoorpand. Het resultaat? Een pakkende, allesomvattende bedrijfsfilm!

5 aug 2022

Met wie deel je de mooiste dag van je leven?

Met wie deel je de mooiste dag van je leven?

We blikken even terug op deze prachtige, zonnige en liefdevolle dag! Onze collega Johan trouwde met zijn Fiona. En dat mooie moment deelden ze met een aantal collega’s, die als gasten aanwezig waren. Maar er werd ook gewerkt! Jeroen was namens BEELDKRACHT de gehele dag aanwezig als videograaf en wist ieder moment in een trouwclip vast te leggen, waarvan hij de montage meteen op locatie deed. Zo is je trouwfilm dezelfde avond al af!

1 aug 2022

Welke belofte doe jij aan je medewerkers?

Welke belofte doe jij aan je medewerkers?

Heb je die scherp? En nog belangrijker: breng je dat ook goed over op potentiële kandidaten? Samen met Aspect ICT gingen we op zoek naar hun Employer Value Proposition. We haalden input op over waarom mensen er graag werken en creëerden daar drie medewerkersbeloftes mee: Werk op hoog niveau aan professionele dienstverlening (1), Voel je thuis in een stabiele familiecultuur (2) en Blijf je ontwikkelen voor een kansrijke carrière (3). Samen met de bestaande pay-off ‘het verbindend element’ dient deze input als basis voor de overkoepelende belofte aan medewerkers: 'Iedereen in z’n element!'. In het creatief concept gaan we daarop door, met vragen als “Heb je wel door dat jij het verschil kunt maken?” Als je maar in je element bent! Een gedurfd fisheye-fotoconcept maakt het plaatje compleet en op de vernieuwde landingspagina komt alles samen. Zo ontstaat onderscheidende arbeidsmarktcommunicatie.