Horen jouw
klanten wel
wat je zegt?

Bij WebNL creative studios vinden we antwoorden. Hoe? Door te vragen! Door samen met jou je uitdagingen en je doelstellingen te ontrafelen. We halen de onderste steen boven en gaan onderbouwd aan het werk met jouw positionering, online oplossingen en campagnes. Zo bereiken we samen maximaal resultaat. Zo maken we alles mooier en beter.

Over WebNL 

Het laatste nieuws

8 aug 2022

Duisternis en licht in één bedrijfsfilm tonen?

Een indrukwekkend verhaal dat grauw begint, maar hoopvol en licht eindigt. Daar hoort een voice-over met bezieling bij. Herken je hem? Onze eigen Kristian sprak de voice-over in op basis van het script dat we schreven voor Stichting De Haven. Aan alles kun je horen hoe belangrijk we het werk van deze stichting vinden. Met BEELDKRACHT filmden we eerst in de Haagse prostitutiestraten en vervolgens in het vernieuwde kantoorpand. Het resultaat? Een pakkende, allesomvattende bedrijfsfilm!

5 aug 2022

Met wie deel je de mooiste dag van je leven?

Met wie deel je de mooiste dag van je leven?

We blikken even terug op deze prachtige, zonnige en liefdevolle dag! Onze collega Johan trouwde met zijn Fiona. En dat mooie moment deelden ze met een aantal collega’s, die als gasten aanwezig waren. Maar er werd ook gewerkt! Jeroen was namens BEELDKRACHT de gehele dag aanwezig als videograaf en wist ieder moment in een trouwclip vast te leggen, waarvan hij de montage meteen op locatie deed. Zo is je trouwfilm dezelfde avond al af!

1 aug 2022

Welke belofte doe jij aan je medewerkers?

Welke belofte doe jij aan je medewerkers?

Heb je die scherp? En nog belangrijker: breng je dat ook goed over op potentiële kandidaten? Samen met Aspect ICT gingen we op zoek naar hun Employer Value Proposition. We haalden input op over waarom mensen er graag werken en creëerden daar drie medewerkersbeloftes mee: Werk op hoog niveau aan professionele dienstverlening (1), Voel je thuis in een stabiele familiecultuur (2) en Blijf je ontwikkelen voor een kansrijke carrière (3). Samen met de bestaande pay-off ‘het verbindend element’ dient deze input als basis voor de overkoepelende belofte aan medewerkers: 'Iedereen in z’n element!'. In het creatief concept gaan we daarop door, met vragen als “Heb je wel door dat jij het verschil kunt maken?” Als je maar in je element bent! Een gedurfd fisheye-fotoconcept maakt het plaatje compleet en op de vernieuwde landingspagina komt alles samen. Zo ontstaat onderscheidende arbeidsmarktcommunicatie.

28 jul 2022

Welk argument springt er het meest uit in het straatbeeld?

Welk argument springt er het meest uit in het straatbeeld?

Hét argument om ergens te werken, dat is natuurlijk voor iedereen anders. Om te ontdekken wat De Haagse Hogeschool als werkgever bijzonder maakt, vroegen we de medewerkers naar hun argumenten. En geloof ons: dat waren er genoeg! We nummerden ieder argument en we formuleerden samen de vijf meest bijzondere om campagne mee te voeren. Online, maar ook in het straatbeeld in Den Haag en in Rijswijk. De medewerkers zelf schitteren in de campagne als modellen. Heel tof om onze campagne in de abri’s en mupi’s nu echt tegen te komen!

27 jul 2022

What’s in a name? Heel veel, in het geval van vinkey.

What’s in a name? Heel veel, in het geval van vinkey.

Onder een werknaam ontwikkelden drie ondernemers een veelbelovende applicatie voor de petrochemische industrie. Aan ons de taak om hun start-up op de kaart te zetten met een professionele naam en uitstraling. Inspiratie voor namen was er genoeg! We kwamen met drie onderbouwde voorstellen. De keuze viel op vinkey. Een naam met Nederlandse roots en een Engelse twist. De applicatie draait letterlijk om ‘vinkies’ zetten en is de ‘key’ tot een veiligere werkomgeving. ‘Easy access to safety’ sluit daar als pay-off perfect op aan. De huisstijl werd zowel zakelijk als fris en het logo bestaat uit drie vinkjes. Met een knipoog is ook de vleugel van een vink erin verwerkt. Het verhaal van de vinkachtigen die vroeger door mijnwerkers als alarmbel werden ingezet, inspireerde ons. De applicatie zorgt er namelijk ook voor dat je gevaren opmerkt of voorkomt. We voerden deze gedachte en stijl naadloos door in de middelen, zoals een bedrijfspresentatie en het design voor de website: vinkey.app!